آموزش فالور جعلی اینستا
نوشته شده توسط : ساحل

فالوور فیک چه کسی است؟

اینستاگرام میلیون‌ها کاربر در سرتاسر جهان دارد که این افراد فعالیت‌های مختلفی را در درازا روز در این شبکه سپریدن می‌دهند. کافیست به شمار کامنت‌‌های پست‌های افراد سلبریتی نگاهی بیاندازید تا متوجه این سوژه شوید. فالوور فیک اینستاگرام ، افرادی هستند که فعالیت یومیه و هفتگی استانداردی در اینستاگرام دارند. بسیاری از این کسان نام و پیشه واقعی‌شان در تقدیر بیو پیج خویش می‌نویسند و از عقیده اینستاگرام افرادی حقیقی محسوب می‌شود. اما هدف از فالوور فیک، اکانت‌هایی بدون فعالیت در اینستاگرام می‌باشد که شمار لایک، پست، استوری و کامنت‌های آن‌ها در طول روز بسیار محدود است. این اکانت‌ها معمولاً شمار پیگیری کننده زیاد کمی دارند و افراد زیادی را هم دنبال نمی‌کنند. صاحبان اکانت‌های فیک معمولاً این اکانت‌ها را برای مواردی همچون شیطنت در پیج افراد سلبریتی، فحاشی، ترویج فرهنگ‌های نادرست، گسترش خشونت و ... می‌سازند. اینستاگرام در سالیان تازه تلاش زیادی برای از بین بردن این اکانت‌ها انجام دیتا و حساسیت بسیار زیادی بر روی آن‌ها دارد. شدنی است بعضی از شما مشاهده کرده باشید که برخی مواقع اوقات نمی‌توانید پستی را لایک کنید و یا کامنتی بگذارید. این اتفاق زمانی رخ می‌دهد که اینستاگرام شما را به علت فعالیت مختصر بلاک کند. به راستی در این حالت اینستاگرام شما را فالوور فیک به حساب می‌آورد و به همین خاطر به تدریح حساب را مسدود خواهد کرد.

در این صورت شما در سررسید لایک کردن یک پست، با یک پیغام مواجه می‌شوید که در آن به دلیل بلاک شدن شما اشاره شده است. شما باید گزینه tell us را بزنید لغایت اینستاگرام متوجه راستین بودن حساب شما گردد. با توجه به مطالب گفته شده مشخص شد که گروه سازنده و برنامه‌ نویس اینستاگرام همواره در تلاش‌اند لغایت اکانت‌های فیک و جعلی را از این شبکه حذف نمایند. لذا خرید فالوور فیک اینستاگرام چندان کار درستی به نظر نمی‌رسد. در پیوسته به کالبدشناسی این سوژه می‌پردازیم .

چرا خرید نسبتا کمی در خرید فالوور فیک اینستاگرام داشته باشیم؟

اینستاگرام به انگیزه گستردگی، امکانات جذاب و محبوبیت بالا، یک فضای عالی برای تبلیغات محسوب می‌شود. بسیاری از کسب و کارهای نوپا با راه‌ اندازی یک پیج در اینستاگرام و کار کردن بر روی آن، نامی می‌شوند و به درآمدهای زیاد می‌رسند. به بردباری زیاد با پیج‌های کاری زیادی تصادف کرده‌اید که فالوورهای ناچیز یا زیادی دارند. در ماضی بعضی از این پیج‌ها با خرید فالوور فیک کوشش در بالا پرتو دادن شمار فالوورهای خویش داشتند ولی امروزه با وارسی و سخت‌ گیری اغلب اینستاگرام، چنین کاری ریسک زیادی را طلب می‌کند. البته نباید منکر این قضیه شد که تعداد فالوورهای هر پیج در اینستاگرام، نشان‌ دهنده میزان محبوبیت آن پیج در میان مردم است و طبعاً هرچه این شمار بیشتر باشد، محبوبیت هم بیشتر است. عده‌ای از مردم به انگیزه ها مختلفی تمایل دارند تا به هر شکلی تعداد فالوورهای خویش را بالا ببرند. متأسفانه برخی از شرکت‌های کلاه‌بردار هم از این میل سو استفاده کرده و اقدام به فروش فالوور فیک به این کسان می‌کنند. در حالی که فالوورهای فیک هیچ ارزشی در اینستاگرام ندارند و پس از مدتی توسط خویش شبکه حذف خواهند شد. یک جمله‌ی معروف هستی دارد که می‌گوید که افراد متقلب در نهایت هیچ‌ گاه به ظفر نخواهند رسید. در باره به کارگیری اکانت‌های فیک هم این جستار صدق می‌کند. جالب است بدانید که در سطح جهان برخی از کسان با ارائه‌ی نرم‌ افزارهای تقلبی سعی در ساده مرد زدن ملت و صاحبان کسب و کارهای گوناگون برای جذب فالوور فیک دارند.

فالوورهای فیک و فعال هردو فالوور اینستاگرام محسوب می‌شود و فقط تفاوت آن‌ها در میزان تفاوت است.

به طور کلی دلایلی که طبق آن نباید به فالوورهای فیک اعتماد کرد بدین شرح‌اند:

1- سخت‌ گیری اینستاگرام : همان‌طور که پیش‌تر هم ذکر شد، اینستاگرام به تازگی تمهیدات مختلفی را در عقیده گرفته الی براساس آن بتواند فالوورهای فیک را از واقعی تشخیص دهد. لذا با خرید این فالوورها ریسک بزرگی را سپریدن می‌دهید. البته به این موضوع هم پروا داشته باشید که بعضی شرکت‌ها فالوورهای فیک را در کنار فالوورهای واقعی در گزین کردن شما پیمان می‌دهند و صرفاً پول فالوورهای واقعی را از شما اخذ می‌کنند. اتمام چنین کاری ایرادی ندارد و باعث بالاتر نشانه داده شدن شمار فالوورهای شما هم می‌گردد.

2- بی‌ارزش بودن اکانت‌های فیک : غالب اکانت‌های فیک فاقد عکس پروفایل و بیو هستند و تعداد فالوورها و فالوئینگ‌های کمی نیز دارند. در این چهره مشتریانی که به پیج شما راز می‌زنند و در تقدیر فالوورها با چنین اکانت‌هایی روبه‌رو می‌شوند، حس نکوداشتن نسبت به پیج شما پیدا نمی‌کنند و ترجیح می‌دهند به کسب و کاری معتبرتر اعتماد کنند. لذا پیشنهاد ما در فالوریاب این است که برای کسب و کارتان ارزش قائل باشید و با خرید فالوورهای واقعی، به آن اعتبار ببخشید. در این صورت مشتریان و مخاطبان هم بیشتر به شما اعتماد خواهند کرد.

3- بالا بردن فعالیت در پیج : وقتی فالوور فیک را خریداری می‌کنید، باید به این موضوع هم دقت کنید که این فالوورها به شکیبیدن بسیار هیچ کامنتی در پست‌های شما نخواهند گذاشت و شمار لایک‌هایتان نیز زیاد ناچیز خواهد بود. در این صورت یک تناقض روشن بین تعداد فالوورها و شمار لایک‌ها و کامنت‌ها وجود خواهد داشت. به عنوان نمونه انگار کنید فردی به پیج مربوط به یک سوداگری با 50 هزار فالوور راز می‌زند و تماشا می‌کند که تعداد لایک‌های هر پست کمتر از 500 شماره است. طبیعتاً در چنین حالتی وی متوجه فیک بودن فالوورهای پیج خواهد شد، لذا بدون اتمام پیشه خاصی پیج را ترک خواهد کرد.

در این نوشتار کوشش بر این بود لغایت نکاتی در مورد دلایل عدم اعتماد به خرید فالوور فیک اینستاگرام بیان گردد. در آخر لازم است به این جستار اشاره کنیم که فالووریاب گرد از بهترین ارائه دهندگان فالوور واقعی محسوب می‌شود که می‌توانید با اعتماد به آن، بازدهی تبلیغات کسب و کارتان را بالا ببرید.





:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: